נרתיק למסכות חד פעמיות

לפני שנה, כשרק התחלנו לשמוע על "הקורונה", קניתי 10 מסיכות חד פעמיות, שיהיו בבית….

מאז ועד היום, המסיכה הפכה להיות פריט הכרחי, חיוני ואופנתי.

היום יש לי בבית, במכונית ובתיק מסיכות במגוון הדפסים וצבעים, וגם למאי יש כמובן אוסף מסיכות מדוגמות של ילדים.

לפני כמה זמן רונית (גוטמן גרוס) העלתה הדרכה עם רעיון גאוני- נרתיק למסיכות. במקום שהמסיכות יהיו זרוקות בתיק ויתלכלכו ולא נמצא אותן, הן מאוגדות בנרתיק שימושי ומעוצב. הנה קישור להדרכה שלה – https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR0ttWNjwBP6OfKS1G_2su_Qcdb3M2aEZPhk83jNewtdaOso61VwUemBWwc&v=YpBzgLAETwI&feature=youtu.be

ההדרכה של רונית היא לנרתיק לאורך, ואני רציתי נרתיק לרוחב, וגם כזה שאפשר לפתוח אותו לגמרי באופן שטוח, כדי להכניס אליו את המסיכות ולסדר אותן בתוכו, אבל כשהוא סגור, הוא כמו ארנק ואפשר פשוט לשלוף מסיכה אחת בלי לפתוח הכל. עשיתי כמה נסיונות עד שיצא לי דגם שאהבתי, ואז הקטנתי אותו שיתאים גם לגודל מסיכות של ילדים.

את הנרתיקים שהכנתי חילקתי לחברות שממש התלהבו ומאי הכינה נרתיקים לחברים בכיתה וגם אצלם נרשמה התלהבות.

הסגירה של הנרתיק מבוססת על סקוצ'ים, ואני מודה שזה עוד לא עמד במבחן הזמן. אבל כ"כ פשוט להכין את זה- שאם נהרס- תכינו חדש. ובכל מקרה- אני מקווה שלא נצטרך להיות עם מסיכות עוד הרבה זמן…..

מצרפת את ההדרכה שלי עם המידות לשני הגדלים לטובת מי שרוצה להכין. אם יש שאלות- אני כאן.

בינתיים הכנתי עוד דוגמאות, אז מצרפת עוד תמונות.

רק בריאות

ליהיא

כתיבת תגובה